Soffor och elgrillar blandat med kebab.

Haft en skrattfylld sista kväll i Enköping. Det började med att vi packade hela dagen sen kom Ida förbi. Hon blev kvar tills nyss, RobbanO joinade även vid 7tiden. Vi har pratat och allt mellan himmel och jord, men mest om soffor. Ida ska drömma om dom inatt. Vi har nu sålt köksbordet och två bokhyllor. Vad som är kvar kan ni nog gissa;) Kontraktet på lägenheten är skrivet.

Igår på willes träning (en av spelarna): "men vafan jag kan inte köra dubbel tid, ser jag ut att vara byggd att köra nonstop eller?"  tränaren: "Nej men du ser ut att vara byggd av nonstop!" (Y)

Dagens visdom "jag kände inget dagen efter men dagen efter hade jag träningsvärk" ...

Nu ska jag sova, imorgon är det upp och packa det sista, packa resväskorna, sen åker vi:) underbara semester!!

Min Ida måste hälsa på mig. Kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Ida

WÄÄÄÄH igårkväll var bäst! Jag kommer och hälsar på!!! Och sitter i den hyrda soffan ni vid skador måste ersätta (hmm?). Ha så jättebäst i Tunisien!

Postat av: Ida

Läser gamla blogginlägg om alla braiga kvällar vi haft! Jag kommer sakna dig gånger en miljon när ni flyttar. Och kom hem snaaaaart, känns som om ni varit i Tunisien i tusen år!

2010-08-26 @ 21:31:59
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Juuso

Dear Ida, Uppsala ligger inte så långt borta och dessutom så går det bussar nonstop mellan Enköping och Uppsala osv...:). Vi borde nog diskutera pendlingsmöjligheterna mellan Uppsala och Enköping :). Enköping är ju faktiskt Sveriges närmaste stad!

2010-08-28 @ 23:38:51
Postat av: Ida

Hahaha jag har bott på den bussen i tre år, så believe me I know. Därför vill jag inte sitta där typ en timme. Jag vill att man ska kunna åka ner på Santorini spontant och äta kebab! :(

2010-09-01 @ 22:06:25
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback