Sommarvärme återigen:)

Ja, din bil kan köra fort. imponerande.
Att folk kör som idioter var väl ingen nyhet? Inte ens igår skiljde det sig på den bekanta vägen enköping-eskilstuna. I etuna var det Åfesten igår. Jag var där med Ida och Jenny, toppenkombination! Vi köpte godisremmar, handlade en supernyttig picknick på Hemköp bestående av chips, ostbågar, baguetter med philadelphia, chokladflarn, vindruvor, fanta och cola:). Den avnjöts i Vilsta i väntan på ett gäng gummibåtar som åkt från skogstorp till strömsholmen. sedan blev det en tur till stan igen där vi kollade på karuseller och körde lite med donkenpersonalen på city. Dom får skylla sig själva om dom är bitchiga. "Gästen har alltid rätt" ?

Sedan bar det faktiskt av hemåt, för Winnerbäck spelade på strömsholm ja...

Idag är det dags för sista arbetspasset! 17-22. Hoppas på en fartfylld kväll!

Jag har smygstartat hösten idag, jag var tvungen. Måste kolla schemat (började skriva upp det men i slutet av september gav jag upp, det bestod bara av gruppindelningar på olika tider och jag har ingen aning om vilken grupp jag tillhör!) och packa en skolväska som får ligga i bilen medans vi glassar i tunisien då det är arlanda--> Uppsala måndag morgon den 30e. Hur som helst verkar terminen bli hektisk; grupparbeten, seminarier, tentor, praktiska prov, VFU mm. Men äntligen börjar vi med sjukdomar och läkemedel! Onkologidagarna ser jag fram emot. Ja, jag kan förstå de som säger att sjukhuspersonal har konstiga intressen:).


 Åfesten 2010




 Jag avslutar med en bild på vår köksklocka som mamma ringde om. Ta er en funderare på denna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha den ska vridas ett kvarts varv väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback