McDreamy och Ida.

Jag tog en omväg in på bloggen. Via google. Ja, jag är trött!

Jag ska tillägna detta inlägg till
Ida. Dels för att jag träffade henne idag och hon är underbar, dels för att hon skrivit så fint om mig (http://lifeisfordummies.blogg.se/2010/december/lucka-20.html#comment).

Vi fikade idag. Älskar hennes kommentar "Va? Har ni en McDreamy!?" Jajjemen det har vi;). att han är snygg, trevlig, smart OCH rolig är något vi inte får ihop.. Wille föreslog (ja, wille. han är bra han som står ut!;) "On-call room. now."
hrm. ja. jag har alltså sett alla DH avsnitt. men även alla greys avsnitt. så är det med den saken.

idag var sista praktikdagen alltså. trist. men jag ska ju som sagt jobba extra där, "tur det" enligt somliga så jag lär mig att lyda. vad det innebär vet jag inte riktigt, men jag ser fram emot det! ;)

imorgon är det skola. jag vill hellre gå upp halv sex och åka till MC1b. så är det.


Kommentarer
Postat av: Ida

WOOHOO <3 på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback