Praktiken :)

Nu var det länge sen!

Praktiken rullar på, imorgon är sista dagen.. =/ känns trist! Har trivts väldigt bra, från att tänka "nej usch ska jag pendla dit i sex veckor!? när det finns sjukhus här...." till att känna att det är jättebra, lagom stort sjukhus, bra avdelning, bra personal (de flesta såklart) osv.. tråkigt att det är sista dagen.

det som är kul, det är att jag troligen ska jobba extra där i vår + sommarjobb om jag vill:). ska på introduktion så snart jag har tid. (intro då jag blir undersköterska nu till jul och får jobba som det inna jag är färdig ssk).

Nu har jag hittat en ny person jag vill gifta mig med. okej ,kanske inte riktigt så, men en läkare på avd. han är riktigt snygg:). och trevlig bör läggas till.. inte alls som majoriteten av läkarna är, dvs sura, otrevliga och opedagogiska. denna han är motsatsen:).

till detta har även hört mycket skoj och skratt, så sent som idag spann jag och annika vidare på "björn-barn" med "björn-bröder"... det där med namn och anhörighet är skoj;).

Hittills har det på fritiden varit långa promenader med vovvarna, gbg, julgodis-bak, julmiddag i lördags osv:).

Nu ska jag äta lite, men det blev en snabb update iaf såhär innan jul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback