Rätten att ge upp för nån är den sista rätt man har.

Min familj sitter och tittar på Robin Hood. Jag kanske borde vara med, sista kvällen alla är samlade i år. Brorsan åker hem till sig imorgon igen. men alltså jag vill hellre se den tecknade versionen av RH:). och det är inte den på kanal fem nu.

jag har tänkt på det där, jag är barn på många vis än.
Jag dricker Oboy (nåt jag fått veta att vuxna inte gör... dumt av dom)
Jag älskar snön, kan sitta i timmar och titta när den faller:)
Jag tröttnar aldrig på att öppna presenter, spänningen och att glädjas över vad som gömmer sig under pappret.
osv osv:) listan kan nog göras lång!

Nu sitter jag och pratar med min bästa
cicci. hon är sådär, bara perfekt. Vi växlar mellan att stoppa känslor i en ask och snygga killar som vet om det. Utan henne är inte mitt liv komplett. jag tror att allt kommer lösa sig för henne. eller jag vet det. såklart <3 snart.


För det är ju sådär, påminner "Cute Without the E" om, att även sånt man inte tror kan ta slut, tar slut. eller tar ett mycket långt uppehåll. Jag tvivlar på det senare. "inget slår 12 års vänskap" nehej, inte det? Blir både arg och besviken när jag tänker på det. hur kan man slänga bort nåt sånt? De som bryr sig om mig säger åt mig att lämna det bakom mig, men som sagt "hur kan man slänga bort 12 (14) års vänskap"?

Jag har dock lärt mig att det är inte värt att kämpa, man är inte alltid en av dom. det har jag märkt. Vissa funkar det med, andra inte. Jag vet i alla fall vilka som är värda att bry sig om. ingen idé att gräva ner sig i det heller.

nu blev det väldigt djupt. inte lika djupt som på msn med min cecilia. för här kan man inte skriva allt. men vi kan. tillsammans är vi oslagbara! eller om det bara är en klyscha? fast nu bestämmer jag mig för att tro på klyschor ibland. <3



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hanna, du är bäst <3

tillsammmans med idén om asken.

jag har en annan idé.. om askar.

det är där an lägger alla snyggingar.

i askar, plocka fram dem när man känner för det. när man vill ha något att titta på.

i askar, där hör de hemma. det finns inte en chans för dem att krossa drömmar. eller ännu värre. hjärtan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback