Måndag

Hundarna slåss här i sängen, men de ser ganska nöjda ut:). själv har jag vart uppe kvart i sex, och konstaterat att jag bör stanna hemma idag, ringt och sjukanmält mig (inte så bra att smitta en hel onkologavdelning precis...), gått och lagt mig igen, gått upp kvart i åtta igen, ätit frukost och sen krypit ner här igen.


På dagens schema står PM skrivning, iaf en början, skriva rent infektionsuppgiften och skriva ut alla de andra uppgifterna. sen ska jag ta det lugnt så jag kan gå till VFUn imorgon.

helgen var lugn och skön hemma hos mamma och pappa, bara fika, lugn och ro och promenader. jättemysigt o vara hemma igen.

nu ska jag ta och sätta igång med dagens planer så det blir nåt gjort. var bara tvungen o blogga då internet funkade för en gångs skull... hej på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback