Our time is now..

Jag måste ingenting. Jag och Wille har bestämt att måsten är borta. Jag har tänkt att..

* Jag ska bestämma med Johanna om helg till Lund och boka tåg eller få tag på anna o em och höra på riktigt om de ska med om det blir bil. För i vår vill jag till Lund.
* Fortsätta leta sommarjobb, drygt att ha boende på vissa ställen och sommarjobb på andra...
* Leta lägenhet
* Få skolarbetena undanstökade så tentorna kan få plats i huvudet. synd bara att allt är grupparbeten så jag själv inte kan påverka inskickningen hemma på kvällstid:).
* Vattna blommorna.

Tror det var det. hämta pass och gå tillbaka till frisören också.

sen undrar jag såhär: Jag är väldigt väldigt bra på att leva här och nu, jag tror man kan öva till sig det, det har jag iaf gjort. klart man tänker framåt, men mest på roliga saker som komma skall och om man verkligen måste planera inför skola osv. men det är ju oundvikligt. men annars då, jo jag är här och nu.

frågan i detta är, varför behövs sorgsna tankar ofta som en kickstart för att på ett ännu mer medvetet sätt vara här och nu? för även om jag anser att jag är det 90% av tiden så slår det mig ibland att jag just då är ännu mer här och nu, för att framtiden är oviss. om ni hängde med..
Hoppas allt blir bra snart med vår bumbibjörn, för några ledsna tankar där är inte att tänka. bättre att vara här och nu med honom och maltmo.

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa! Kom till Lund! =)

Fint och bra citat på slutet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback