Seasons change but people don't...

Somliga hade man kanske väntat sig mer av. Vad betyder så lång vänskap? inget?

Hade en superrolig dag med Idisen i stockholm igår. Så himla kul att skratta och umgås med henne igen. Tror inte att vi haft tråkigt en sekund. Sara saknades men det gick bra ändå. Vi var på "Farsan" på bio, åt mat och shoppade. Nu har jag en riktigt fräsch vårgarderob, tills våren kommer dvs:)

Påtal om det tycker jag att alla ska sluta gnälla nu. Visst, snön som kom nu var kanske lite mycket på en o samma gång, men alltså tänk efter; det är vinter. så vitt jag vet är det snö på vintern. och det är vinter minst ett par veckor till enligt almanackan. det värsta är att alla hade gnällt lika mycket om det varit slask. så ta och bestäm er! eller flytta nån annanstans där solen alltid går upp kl 7 och ner kl 20 och temperaturen alltid är mellan 15 och 40 grader. ni har den möjligheten också!!

Jag tycker att man borde gnälla mindre. på SJ tex. jag tycker inte heller att de sköter allt speciellt snyggt, men det är inte kassapersonalens eller lokförarens fel. att ta emot gnäll man inte förtjänar är inte kul, alla borde ha ett sånt jobb ett tag så dom inser. sen har jag i och för sig aldrig vart så lycklig som igår när jag såg ett tåg, för det var fruktansvärt kallt ute men:).

och sen var det dom på innebandymatchen idag som gnällde. de var bortalagets supportrar och det innebär ju att de inte gillar stenhagens lag och speciellt inte när det går bra för skk, men att gnälla på allt skk gör, säger osv är väldigt onödigt. snacka skit kan man göra nån annastans så man inte förstör stämningen för nån annan.
snyggt jobbat förresten skk!

Hoppas på en rolig vår, planerna är kryssning med cicci, till lund till johanna, pyjamasparty hos klara, Liams dop i Länna och kryssning/gbg med Ida. sen massa skojs på hemmaplan också!!

förresten, har nån en lägenhet över, så hojta till! trevlig kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback