1, 2, 3..

Fanta och Rosé it is Ida! Kanske i verkligeheten snart också, nästa fredag? Gogogo:)

Vaknade nyss av malte som hoppade upp på mig. Nyss.. undrar när jag sov så länge sist, det är galet ju. halv två. jag kan i och för sig skylla på att det var tredje natten jag jobbade och har de andra dagarna gått upp tidigt för att komma i säng tre.

Moln var det hursomhelst utanför fönstret så det blev frukost, snart promenad med hundarna så de klarar sig tills wille kommer hem, sen kanske lite DH innan det är dags för sista arbetspasset på minst en vecka!
Hade dock en väldigt rolig natt igår, underbart gäng som jobbade sent:).

nu ska jag sätta fart, imorgon ska det städas, tvättas, diskas, vattnas blommor och packas för på söndag bär det av mot dalarna och sen rockhammar. hoppas bara att väderleksgubbarna har fel som lovat varmast här hemma och åska i mora..! annars åker jag hem! ses nästa fredag vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback