Don't it feel like sunshine after all?

Ladies Night med bästa Cicci igår. Undebart och kul!!

Först en vända på stan, gick och gick och gick, vände och vred på grejjer men ingen köpte nåt. Sen lunch/middag på ett skit-ställe. Ja, faktiskt. King Tan tror jag. Jag ska inte ens ta upp det mer här för jag blev SÅ arg.

För det här inlägget ska vara soligt, blommigt och fyllt med glädje, för det var resten av kvällen! Showen var grym verkligen och vi vet redan att nästa år blir en favorit i repris. Påminde mig förresten om att jags åg Brolle live innan han var känd. på en MC-mässa, schysst!

Fler härliga planer på g, London verkar utebli, vi hittar inget billigt flyg, så det väntar nog till våren nån gång. Men kanske en tur till göteborg på lisebergs julmarknad. Vi måste bara kolla upp en grej.

Underbart!!

Kommentarer
Postat av: Lynn

ååh vi ska till lissebergs julmarknad i år!!! hör av er om ni ska dit. :D

Postat av: Cecilia

2010-10-18 @ 10:29:16
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Cecilia

tanken var inte att det skulle vara ett tomt inlägg innan. Jag säger bara WOW!! så lyckat!

2010-10-18 @ 10:30:04
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback