Helg tills tisdag=)

Är helt slut i huvudet så nu är det färdigpluggat för dagen. Jag ligger dock waaay much före i min plnaering så det är jag värd:).

I tisdags var vi till Länna, hem ljuva hem:). Liam fyller ett på tisdag så vi passade på att fira honom och hälsa på Märta och Tomas. Blev fika, skratt och prat innan vi åkte hemåt igen. Förhoppningsvis får vi besök av dem nästnästa vecka:).

Igår lekte vi med Leona och Lynn, lyckat det med:).

och idag var jag ute hos Skimra, spring spring i hennes ben alltså. Men vi ska få bukt på det och den tjocka magen! Så hon fick börja med att springa av sig i paddocken, bäst att sätta fart innan marken blir för hård..

i övrigt myser jag i höstmörkret, hoppas på en sjukt låg elräkning då vi tänder ljus istället för att dra på element och tända lampor. MYS!

Nu ska jag börja förbereda maten sen blir det promenad. Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud så söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback