nyckelbrickan!

telefonen ringer, jag svarar. "hej jag ringer från (mumlar fram nåt om protect bla bla). jag undrar om du har din nyckelbricka på din nyckel?"
Jag: "va? nej." ljuger ihop nåt om att jag tappat bort den i flytten, den där lilla nyckelbrickan jag fick av nån i enköping i somras när vi hade poängjakt.
Han: "okje, men leta fram den då så nyckeln kommer fram om du förlorar den"
Jag: "jaha, ja okej då"

fem minuter senare:
telefonen ringer, jag svarar. "hej jag ringer från (mumlar fram nåt om protect bla bla). jag undrar om du har din nyckelbricka på din nyckel?"
Jag: nej ni ringde nyss och jag sa att den kommit bort.
han: "Men sätt på den på din nyckel när du nu har en. hejdå"

eh, ja... okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback