Tennisbollar och annat :)

Idag har jag och Robin skrattat åt konstiga saker som Tennisboll (sporten) och Tennisbolls-boll (bollen) och RAAS-Systemet som innebär en upprepning av systemet-systemet. ja, inget andra skrattar åt, men det var en rolig plugg-lunch iaf:)

Jag har blivit arg på idioter i trafiken som jämt när jag kör och möter idioterna. Den idag tyckte att jag skulle köra över en cyklist bara för att det blev grönt.

Jag vill även gifta mig med Andreas Carlsson, han är SÅ charmig!



Hoping for the best just hoping nothing happens
A thousand clever lines unread on clever napkins
I wil never ask if you don't ever tell me
I know you well enough to know you never loved me

-Ett minne blott? Det var Södertälje station, Hörlurar i öronen, skönsång som man idag skämts över och med en vänskap på då 10 år. men idag? Ja, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback