"alltså kan du bara sluta vara så snygg?"

åh, min cicci-söt! :)

Jag ångrar att jag köpte en ny telefon. och att jag förlängde mitt abonnemang i två år! för allt krånglar. jag har som ni vet fått en faktura på 980 kr för att tele2 dels tar ut avgift för förlängning och dels debiterar surf som jag ska få gratis. nu satt jag i kö länge länge och när jag kommer fram bryts samtalet för att det är så sjukt kass mottagning i lägenheten på just comviq. försöker nu lösa alla frågetecken på chatten, inte så lätt att få fram vad man känner tycker och vill i text!
jag som alltid varit så nöjd med comviq förut. just nu vill jag bara flytta ut i skogen utan el eller telefoner!!

sista praktikdagen imorgon, ska bli skönt, less på det nu. har dock varit en bra placering:).

helgen var toppen, rena sommarvärmen ju! var hemma hela påsken och bara tog det lugnt. åt mammas hemlagade mat. fantastiskt:). och i söndags firade vi robin. :)

nu tänker jag börja laga mat, är så hungrig så jag inte vet vad jag ska ta mig till. nog tur att jag chattar med comviq personen och inte pratar, jag hade nog låtit rätt sur! har frågat ihjäl henne, hon är nog rätt less på alla frågor. tur att det är hennes jobb då;)

nej, mat var det! nu vet ni att jag lever iaf! hej på er!!

 


VÅR!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

DOM BÄSTA PÅ BILDEN :D <3

Postat av: Johanna

Härlig bild! =)

2011-04-29 @ 08:14:48
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Tele2

Hej Hannana,



Jag beklagar att det blev fel på din faktura. Vi jobbar ständigt på att förbättra både våra produkter och våra rutiner, tyvärr går det inte helt undvika att det blir fel ibland. Jag hoppas att du fick hjälp när du chattade med kundservice, om inte får du gärna maila mig lite mer information så återkommer jag så fort som möjligt.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-04-29 @ 13:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback