bålsta

jag befinner mig ii bÅlsta, frÅga inte varfÖr alla bokstÄver med prickar blir stora... sitter hur som helst pÅ cafe och kÄkar lunch. ena killen i kassan svarar att eanbart kaffe  ingÅr i matpriset men sÄger sen till den andra att ÄndÅ bjuda pÅ te varpÅ denna svarar att jag kan bjuda henne pÅ tvÅ.h
alltsÅ ni fÅr ursÄkta min telefons tecken, det senaste skulle vara en smiley... det gÅr inte att gÖra nÅgra tecken utom punkt och komma...
hur som sÅ gick just lillkillen brevid mig. supersÖt med  skateboard och magnus uggla trÖja
nu avslutar jag detta fÖr det blir nog rÄtt drygt att lÄsa... ska kika vidare pÅ sveriges troligen tvÅ charmigaste cafekillar smiley smiley....

Kommentarer
Postat av: Niina

"smiley smiley" - vad roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback