Alla Hjärtans Dag

Jag har haft en rätt vardaglig alla hjärtans dag. Wille är väl av åsikten att det finns 364 andra dagar på året som man kan uppmärksamma varandra på och att affärerna tjänar sjukt mycket pengar denna dag på massa krimskrams som säljs. Ja, man får tycka vad man vill om det, och riktigt drastisk är han väl inte. Jag lagade mat tills han kom hem och han bakade till efterrätt:). Jag kunde gärna tänka mig rosor och skumbad och presenter. men det kanske är en tjejgrej! och efterrätt är inte fy skam på en måndag <3
Älskar dig hur som helst :)
Men några 13 röda rosor fick jag inte, som
Cicci :)

Själv tycker jag om alla hjärtans dag. Jag fick choklad på posten av mamma och pappa <3

Nu sitter jag och tittar på Vem Vet Mest? Jag kan faktiskt väldigt mycket om man jämför med vanligtvis, det brukar vara svårt. Jag kanske skulle tävlat ikväll!

Började psykiatrikursen idag. introduktion och psykotraumatologi. verkar mycket spännande men väldigt intensivt!

Introduktionen fick mig att tänka på en sak: om man hör en låt, är det då en känsla eller en tanke om man associerar låten till något?


God Natt på er!


Kommentarer
Postat av: Wille

Skumbad i vår lägenhet skulle innebära vattenskada, eftersom vi inte har något badkar...:) Älskar dig!

2011-02-16 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback