Quizkväll!

Ikväll blir det återigen quiz på smålands. Jag borde kanske ha pluggat USA-presidenter och super bowl-vinnare. lite udda musik också. men jag har inte det. får se om jag överträffar mig själv. förra veckan kunde jag svaret på noll av femton frågor. chansen är liten. ;)

jag har även 210 kr på mitt kort vilket innebä något så storslaget som att jag kan köpa mig något att äte elelr dricka. eller både och. varför jag inte skulle kunna detta, för er som inte vet, så som förra veckan, är att de måste ta på 200 kr och man får tillbaka skillnaden i cash. kändes lite dumt att jag glömt det förra gången och skulle ha en cider, och när killen i baren sa "jag tar på 200" så var jag tvungen att tacka nej till min cider. hrmpf. tur att ellen räddade mig:)

nu ska jag laga lite snabb mat! hejpåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback