Idag är ingen vanlig dag!

För idag är det Hannas födelsedag, hurra hurra hurra.

Tänk att det är lite kul att fylla år än. Jag har två paket som väntar på mig och som jag sa i julas så är det ju så roligt att öppna paket:).

Firade dagen med uppstigning 05.20 och åkte till jobbet där vinterkräksjukan härjar:). Jag är inte smittad och har aldrig varit så jag har inga planer på att bli. Sedan träffade jag Linda och underbara lilla Leo som är snart två månader. :)

Imorgon väntar praktiskt prov och jag är sjukt nervös. jag VET att jag kan det men det hjälps inte! hoppasjag klarar det galant.

Lite kuriosa om dagen då så fyller Gunde Svan år. nån gammal nazist i tyskland skulle fyllt år. En hockeyspelare (hossa tror jag) fyller år. Gustaf Vasa kröntes till kung i uppsala domkyrka för fyrahundra-nånting år sedan. Detta minns jag att jag skrev för ett år sen också för då fick jag precis reda på att det var uppsala och inte strängnäs. där valdes han ju"bara". ja, sådant här lär man sig på Rix Morgonzoo 6 på morgonen.

Jag hade 10 nya sms efter jobbet, trots de jag fick inatt/imorse . det är vad jag brukar få på en vecka. eller två. 76 nya mail i inkorgen. antar det är facebook. måste ändra så jag inte får dit allt!

Ingen tårta. och ingen tentatårta i måndags. får äta dubbelt i helgen! Hej på er alla och välkomna på min födelsedagsfest som äger rum.. om några veckor:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback