en snabb inblick...

... för er som inte har ett lika bra jobb som jag!

Idag fick jag ÄNTLIGEN en korrekt reaktion på mitt uttalande om amarillo. Alltså, ja Ida var ju först. men på bloggen och inte face to face. jag tog återigen upp ämnet på jobbet och äntligen! Anders, en kollega, 50+, hade den enda korrekta reaktionen på det här. "Va!? vad säger du! Då är det ju nästan perverst!" tack!

 

I övrigt har jag också haft en väldigt bra jobbkväll. Vi har testat om nektariner mognar snabbare i mikron, vi har etablerat "om sanningen ska fram" som favorituttryck, jag har gett ut en gåta som patienter och personal funderade på i en timme innan en löste det och så har vi skojat och skrattat om mycket annat :). en riktigt bra kväll helt enkelt!

nu ska jag hopp i säng, en tidig morgon väntar. sen väntar något fantastiskt: öland en vecka med cicci <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback