Check!

Underbar dag! Började med att rida en långtur med Nettan. Blev mycket pulsande i snön och skimra var blöt av svett efteråt:). Vidare hem där wille lagat mat, sen somnade jag till ett avsnitt Greys Anatomy. När jag väl vaknat igen (blivit väckt!) satte jag mig i solen på tomten och drack en kopp te, vilket sedan efterföljdes av en 2 timmars promenad i solen.. fantastiskt:).

Jag kom på en bild jag skulle lagt upp i tisdags, men som jag glömde leta upp. Här kommer den, nämligen förra årets minisemlor:).

 

Imorgon blir det jobb 7-14. Sen kommer måndagen med sista praktikdagen, hoppas på sommarjobb där sen!
Nu ska jag gå till Ica och köpa godis. Hade jag haft en smartphone (I-phone? HTC? Jag vet inte vad som är märken och vad som är bara telefonen, vad jag menar är hur som helst en sån där "ny" sak som alla "måste" ha...) hade jag checkat in på Ica Heidenstamstorg om några minuter. Överdrivet? Vi hade en lång diskussion om det här om dagen på praktiken. Jag tycker nog det är lite overkilled att checka in över allt. men bara så ni vet. Ica nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback