god morgon

Jag hoppas att ni inte fått några dumma idéer om det jag skrev tidigare. Jag förstår problematiken i det;).

Det enda jag ville få fram var ju folks diskussioner och påhopp på varandra pga olika åsikter och för att kunna belysa det skulle jag ju inte välja sida (trots att jag inte behöver välja, jag vet var jag står...). Det är ett så svårt ämne för att inte vilja skriva vad man känner och tycker.

Idag lyser solen igen så jag och malte ska ut och gå, ska höra om vi får komma över till ellen en stund:)
Jag har vaknat sju av mig själv varje dag (utom kvart i åtta idag) sen praktiken, det är härligt:).

ha en toppen dag allesammans!

Tegan And Sara – Where Does The Good Go Dagens låt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback