Gubben i månen:)

Haft en mycket bra dag idag! Började med en timmes promenad men Malte. Efter det ännu en halvtimmes promenad ner på stan. Underbara sol!

Mötte upp Madde och så gick vi till storken där vi sen satt i 5 timmar innan vi kom på att det var dags att gå:). Det är det här jag menar med att man måste kunna fika för att vara min vän. (okej det är inget riktigt krav, så ni vet). Men en äkta fika varar så här länge;).
Mycket skoj, skratt, prat och gamla minnen. <3

Hemma igen gick jag ännu en sväng med malte, 40 minuter denna gång, så promenerat har jag iaf gjort så det räcker idag:).

Har ni inte varit ut och tittat på månen, så skynda er. Den har tydligen inte varit så här stor sen nittiotalet eller vad mamma pratade om, jättehäftigt!

Jag funderade på en grej när jag gick nu sist: Hur kan det komma sig att det luktar sommarkväll en kväll i mars? har känt det ett par ggr nu senaste veckorna...

Med risk för att göra bort mig lite nu, tänkte jag ändå avsluta med att höja erat självförtoende en aning (om ni inte är lika dumma som jag vill säga) Såhär lät det på Gränby igår:

Hanna: Alltså jag funderar på en sak..
Robin: Vad?
Hanna: Jo men alltså Ellens kusin (som hon pratade med just då), vad är hon till Ellens bror?

....

och såhär på Storken idag:

-Undrar hur man skulle kunna göra av med 10 miljoner på en dag (jag och madde pratade av nån anledning om detta) Madde tänker då säga nåt om att köpa nåt dyrt hus eller så när jag snabbt inflikar: "Ja men alltså utan att köpa nåt"....

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha härligt Hanna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback