Toppen-helg!!

Först ett svar till Niina: Vi flyttade typ dagen före valborg förra året, men hade ju massvis att göra dagen efter också för då kom willes föräldrar med resten av flyttlasset, från mora.. ;) I år ska vi försöka låta bli att flytta dagen efter:).
Det blir Väktargatan tror vi, vi ska bestämma nu i dagarna. det verkade vara ett problem att vi har hund i den andra lägenheten då kommentaren "måste ni ta med hundarna då?" fälldes av hyresvärden... hmm.

Helgen har varit toppen! I fredags var robin här och vi spelade geni, åt godis och pratade strunt.

I lördags åkte jag till strängnäs o plockade upp bästa ida och sara för en bilfärd till örebro. där bjöds det på god mat, fika, massa skratt och Håkan-spelning! Det var typ 1½ år sen sist så det var fantastiskt bra! Inga kort togs på själva spelningen då vi ansåg att våra typ 1500 foton sen innan räcker och ingen orkade bära med sig nåt in:).

sen väntade en ännu längre bilfärd hem, kändes det som iaf, med tanke på att jag sovit 6 timmar natten före och därmed varit uppe typ hur länge som helst under lördagen. men hem kom vi och jag sov kvar hos cicci. även den natten blev kort, vi babblade massa först sen vaknade jag halv nio, vilket ju egentligen var halv åtta vintertid. vilket innebar typ 5 timmars sömn. blev rätt snurrigt ett tag då ciccis mamma kom ner och frågade vad klockan var, en stod på halv tio, en på halv sju och så min på halv nio som jag inte visste om den ställt om sig själv automtiskt;). dagen tillbringades i etuna, ett varv på tuna park utan att nån köpte nåt, sen flera timmar på café sylvia med god mat och fika.
Cicci är så himla bra, vi förstår varandra jämt. känner varann utan och innan. inget vi säger till varandra kan vara fel att säga. inga hemligheter finns. det är bara så bra. min vackra skumdum<3 

fantastiskt bra helg!  nu väntar kväll på praktiken, börjar 13,30. har varit ute på långpromenad med malte i solen och letat upp en artikel om smärtlindring till små barn till mitt PM som ska skrivas på torsdag.. gick nästan lite för lätt att hitta en bra, det gillar vi!

och med tanke på mitt förra inlägg, fler kommentarer kom på fb, och allt bara av killar, det måste ju bevisa en del!

Just det, om nån är sugen på Ladies Night i höst så är det bara att haka på, jag och cicci ska boka här i dagarna, middagsbiljett och hela kitet! dessutom väntar gbg och ullared om 3 veckor. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback