Vårkläder!

Japp, jag lär inte vara den första som skriver om snön som kom idag. Vi var och handlade vårkläder på Gränby efter muntliga tentan, jag Ellen och Robin. När vi för första gången på 3 timmar tittar ut har det kommit ner flera cm snö och ser ut som en snöstorm som pågår. Ja, det kanske är sånt man får räkna med i mars. jag antar det. bara att det är så lätt att glömma när våren faktiskt tittat fram några dagar :)

hittade hur som helst ett par chinos (för enligt robin och ellen satt dom väldigt snyggt. jag ska försöka vänja mig, ni vet det där med för långa smala ben för såna byxor. ja. men jag litar på mina vänner. som enligt robin "så får du tvinga dig att ha dom tills du inser att det är snyggt, för de sitter bra"), en tröja, rouge och en annan tröja, som ser ut som en poncho. så himla kul med nya kläder:).
blev även lovad, återigen, jobb på praktiken av en tjej som jobbar där, hoppas chefen lyssnar lika mycket på henne som hon säger:)

Imorgon kommer madde till stan, blir antagligen mat och en tur på stan för att hon ska få se lite av uppsala. :)

kl åtta står det "så ska det låta" på schemat. kanske en påse popcorn. det har jag förtjänat, med helt ledig helg och allt innan nästa VFU:).


en väldigt o-fin bild på mig. har aldrig varit web-cam typen, men jag måste bara illustrera mitt snygga sår för er. bulan syns inte och det ser mildare ut än det är pga ljuset, men lägg till det  i tanken och ni förstår att jag ser misshandlad ut:)

Kommentarer
Postat av: Cicci

jag vill också hitta lite nya vårkläder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback