Världens längsta helg :)

Haft en toppen dag (igen! nån lär ju lessna snart på att jag är så glad hela tiden...) först en promenad på 2 timmar me Malte. Fick sällskap av nån kille och hans schnauzer :).

sen åkte vi hem till ellen, malte och sigge ville ju leka:). jeppe var krasslig så vi satt i soffan och tittade på när han spelade tv-spel, fikade och prata massa strunt:) jättemysig dag:).

nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon är det intro till pediatrikpraktiken:).

Kolla in den
här skön akustisk version av highwayman :)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Niina

Låter som en skön dag :). På tal om skön helg :), jag skulle ju låna böcker av dig. Det var en om en journalist som gjorde praktik va? Och var den andra kanske 100-åringen som klev ut osv?

Postat av: Niina

Jag skrev här nyss, men det verkar ha försvunnit... Jag vill gärna låna de där böckerna som jag skulle få låna (på tal om trevlig helg :)). Fast jag har glömt vilka det var :). Var det kanske 100-åringen som klev ut osv, och så en om en journalist som gör praktik?

2011-03-20 @ 21:33:39
URL: http://falhagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback