sommar(ledighet?)

Jag vet ett problem som är löst för sommaren iaf. Pengar. Frågan är när jag ska hinna spendera dom sen bara?

Från att inte veta om jag får nåt jobb eller hur mycket till att ha två stycken. enköping ringde och sa att de lagt in mig på en hel rad i sommar. eh va? så jag fick lov att säga att jag hittat ett annat jobb också eftersom de inte hört av sig på två månader och jag inte trodde jag skulle få jobba typ nåt. så det blev totalt 14 dagar där och 31 dagar på rättspsyk. Blir nog bra!

det är rätt lyx att få lägga sitt egna schema i princip. fast svårt också. för jag hade ju lovat att jag ska jobba i E också och jag vill ju ha erfarenheten så det blev lite mycket i rad ibland för att få ihop det. men det innebär också fler lediga dar i rad ibland.
startar sommaren med 1 veckas ledighet, jobb 2 dar o sen 5 dagars ledigt igen och avslutar med en veckas ledighet. :)
detta lov är i år 12 veckor för oss. 3 månader! sjukt ju! aldrig har vi vart lediga så länge som 27emaj till 29 augusti! tror det här kan bli bra ändå jag!

nu väntar tvättstugan, tvätten är klar och vill tumlas. sen ska jag nog ut och njuta av solen (som för övrigt just gick i moln...) kanske får vänta på killen som ska byta bänkskivor i köket också. de har ju en tendens att låsa ut en annars;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt! Skönt att ha lite ledighet iaf! =)

Postat av: Niina

Sjukt långt - JA! Du ska jobba typ 7 veckor totalt och då har du ändå 5 veckor helt ledigt totalt! Hur kan man klämma in så mycket på ett sommarlov:)?

2011-05-20 @ 11:19:21
URL: http://falhagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback