11.11.11

jag tror inte att det händer något speciellt idag. men ändå. 11.11.11.

Sitter och försöker plugga akuta skallskador. Det är sjukt svårt. Men efter min CIVA-vecka (central-intensiven) är det intressantare i alla fall. nu när man sett det på riktigt.

igår åt jag, niina, wille och juuso lyxmiddag på Biztron. Sjukt gott! och lagom lyxigt en vanlig torsdag.

imorgon firar jag och wille 4 år. eller 3-års-förlovningsdag. vilket innebär att vi imorgon, för tre år sen, var på Sea World i Orlando. Vilket innebär att vi idag var på Disney-Worlds Magic Kingdom park. Långt ifrån grått november och skallskador:


Förrätts-nacho.. ganska stor... :)



Disney- Dreams come true parade



Kväll på slottet :)


Dagens sång.
Linda Bengtzing och Brolle – Varför gör du som du gör


Kommentarer
Postat av: Emma

Stor nachotallrik och himla tanig pojke. Han måste äta hela. Tvinga honom. En om dagen! Minst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback