"Hallon-körsbärs-hallon-patienter"

Ibland undrar jag om det står riktigt rätt till i mitt huvud. och vart jag får allt ifrån. inatt drömde jag att vår lägenhet var full av dessa patienter då sjukhuset var fullt. bland annat. :)

Det är två veckor sen jag skrev något sist och jag har nog inte mycket nytt att komma med.

Praktik 1 är slut. det innebär att pendlingen är slut. och det i sin tur betyder att jag är mycket lycklig och otrött :)
Praktik 2 och 3 börjar på måndag. Har inga som helst förväntningar så det kan ju nog bara bli bättre?
Insåg även idag hur mycket det är vi ska kunna till tentan och jag insåg även att jag inte har en aning om hur jag ska kunna lära mig allt. Har inte tentat något sen maj, som var en liten hemtenta, innan dess var det typ mars som var senaste salstentan. hjälp mig. hur gör man?

senaste helgerna har bestått av en myshelg med film och somna tidigt efter en tuff vecka och en tuff helg med både middag, utgång och jobb. dock mycket lyckad helg! Det blir aldrig dåligt med bästa robin, ellen och klara!

nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i soffan vilket jag tycker jag förtjänar idag. har gått 2½ timme sammanlagt, trots gråvädret:) dock har jag tryckt i mig en munk och ett vaniljhjärta också. tur man inte har några såna komplex!

Ikväll kommer wille hem och är 20 timmar från att vara diplomerad massör, så ni som vill ha en timmes helkroppsmassage, ställ er på kö. jag står först. och sen på varannan plats! ;)






Jag vänder mig om,
hon bara ler
allén är inte så dålig ändå
när du går brevid
och det är så jag säger det..


Hade varit din 14e födelsedag idag. Sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback