Strängnäs Marknad 2011 :)

Fått fyra underliga kommentarer på mina senaste inlägg. På engelska med namn som "write my essay" och "cv" nånting. tror inte jag ska klicka på länkarna...

jag sov ensam i enköping inatt. tur var väl det, för när jag äntligen kom in på vandrarhemmet (koden krångla) så var det nån i vårt ena rum! hade vi vart allihop hade vi ju inte fått plats eftersom det var två sängar kvar bara.. skumt. jag gick in i det andra rummet och låste om mig. man vet ju aldrig..

första KUA veckan har gått (för er som missat det. klinisk utbildningsavdelning, sjuksköterske- läkar -sjukgymnast - arbetsterapeutstudenter som "driver" avdelningen själv medan handledarna har "händerna på ryggen" hela tiden. sjukt kul o lärorikt!)

ikväll blir det Idol. eller Två Steg från Håkan om jag får bestämma. får bli det ena på play efteråt.. ostbågar. hemmagjord pizza. och cola. toppen-mys-kväll! imorgon är det bästaste vän Cicci, Strängnäs Marknad (årets bästa helg), utgång på kära gamla BK fast i ny regi, Vinet från i somras på öland (faktiskt det som dricks på översta bilden i inlägget nedan) och mamma och pappa såklart! :)
måste kurera lite ikväll, långdragen förkylning. och fest varje helg kanske inte är bästa sättet att ta hand om den verkar det som. men vad gör man.. :)

jag drömde inatt att jag sprang en mil. sen vaknade jag med träningsvärk. effektiv träning eller vad!

nu äre fredagsmys!!

Kommentarer
Postat av: Niina

Too late, jag har redan klickat på länken :). Fast det hände inget tror jag. De säljer en tjänst som går ut på att de skriver din uppsats åt dig(?!).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback