det bästa.

"Dance move, shake it baby!

Försöker med alla medel att fånga din blick ikväll,
med alla konstens regler jag söker din uppmärksamhet.
Så, var ska vi sova i natt? Jag har en säng som står tom.
... Och om sannigen ska fram, vill du ligga med mig då?
Jag kommer, jag kommer, jag kommer.
jag är nästan där.
I don't wanna be a young dad.

Den här är till dig, till sommaren 2011, då allting handlade om att ligga med varnadra.

I just had sex and it felt so right..


Om sanningen ska fram, var ska vi sova i natt? Jag har en skamlig idé.. ?"


det är till mig från min cecilia. ikväll är en kväll när jag haft bästa-vän-abstinens. som tur är har vi kunnat prata lite. men allra helst hade jag velat åka till strängnäs och dricka te och prata hela natten. men nu kan jag inte det för jag har skola imorgon kl 8 och det blir väl som idag att man får veta efteråt att det var obligatoriskt. när man inte vart där. och lär få världens komplettering. ja, jag var arg. jag gick runt och såg ut som ett åskmoln på gränby. som tur var gick det över fort som vanligt.

 

cicci och jag har pratat om killar, konstiga signaler som visar sig inte betyda nåt? eller kanske ändå. killar som ljuger för att såra andra. killar som raggar på krogen men dissar en sen för att man var upptagen eller nåt (hej vår låt ovanför). killar som säger saker som de inte menar och sen skaffar nytt direkt. ja, de flesta sorters killar helt enkelt. även det bra hos dom. bara lite mindre idag :)

det har varit en "du och jag alfred. du och jag" kväll. fast skumdum och zooapa.

i övrigt måste jag bara nämna två lustiga grejer. det första är att jag hittade 15 euro i jackfickan idag som jag hittade på gatan för en månad sen och som jag glömt bort. rik som ett troll :)

det andra är att jag fick väktarbladet i brevlådan för en stund sen och där stod det ‎"släpp inte in försäljarna som påstår sig sälja brandskydd på väktargatan" (de tittade in här om dagen, tur jag inte släppte in dom!) och "en fönstertittare har setts på övre väktargatan"  Eh jag är själv hemma inatt. kul.

med det säger jag gonatt och fortsätter lyssna på billy pauls your song och drömmer mig bort med Ving :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

nu har jag läst det här inlägget kanske tre gånger, men inte kommit mig för att kommentera. Nu, ska jag göra det. För jag har tänkt att jag ska göra det. Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva, mer än att det är så där. Du och jag. Sen så ses vi imorgon, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback