H-E-L-G-!

Fantastiskt!

hade en spännande dag på praktiken idag md en patient som behövde ner på akuten och timmen efter min handledare som fick åka ner. Det blev jag och två usk:or kvar på avdelningen. det sista handledaren ropa var "du vet vad du ska göra, håll ordning så signerar vi allt sen" :) och det kändes bra, för jag hade full koll :).

bussresan dit var mindre angenäm, iskall fläkt, som varje gång jag höll på att somna, började tjuta. gaah! somnade typ 10 min innan vi var framme.. :)

nu ska jag alldeles strax till norrlands, middag och utgång står på schemat men mina underbara klasskompisar :)

pussohej!

Kommentarer
Postat av: write my essay

You spend the weekend in a really unusual but interesting way as for me!

Postat av: bedroom decorating

HI

I want you to be for real again.

nice and useful! i would like to say thank you about this cool post & your Decent a site….

thank you!

2012-05-03 @ 09:05:18
URL: http://bedroom-a.com/bedroom/decor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback