Det går som det går..

Apropå titeln, innan jag kommer in på vad. så har jag tänkt på två uttryck som är lite lustiga. ja, ni vet ju att jag funderar en hel del, ni som känner mig (som i vintras tex när jag och wille satt vid tvn och jag plötsligt sa: jag kom på en grej. vi har aldrig bott i en riktigt trappuppgång" även om jag sen kom på att vi visst gjort det en gång). en annan sak ni vet som känner mig är just det här, att komma ifrån ämnet, men ändå komma tillbaka rätt. det är jag och cicci proffs på :) nu till saken.
det går som det går och jag sov tills jag vaknade. det måste ju vara två lite onödigt förklarande uttryck? men som ändå används jätteofta.

det som går som det går nu är tentan imorgon. vad man än pluggar på kommer det nåt nytt på en av de gamla tentorna vi gått igenom. så nej, det är nog ingen idé att försöka lära sig mer. man kan vad man kan. (ett till!)

så nu får ni gärna hålla tummarna. vore surt med första omtentan på sista tentan!

nu ska jag njuta av min jim (för er som varit i finland och missat detta underbara godis säger jag bara åk tillbaka!) och av detta ögon- och örongodis:



Dead by April – Crossroads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback