Glad Påsk!

Fick ledigt från praktiken även på måndag så nu är det 1½ dag kvar, tis o halva ons :) skönt! enda som oroar är praktiska provet. men det skulle det väl göra även om jag hade 4 veckor till..

kom hem igår kväll. så skönt för här är allt som vanligt. som det ska vara.
det slog mig när jag skulle krypa ner i min säng och mitt lila överkast med Mimmi Pigg låg på sängen. överkastet som jag valde när jag var typ 5 när min mamma och faster lurade mig att det var en present till nån liten tjej som fyllde år och jag skulle få välja. jag blev svartsjuk för att jag inte fick ett likadant (trögfattad:) men fatta lyckan när jag öppnade paketet sen!

nu ska jag njuta av påsken, äta överdrivet mycket godis, som kompensation för att jag inte tränat sen söndags? ;) vi kan låtsas. ja, visst. det var ju nationell sluttenta om en vecka också ja.
galet skönt att vara hemma i alla fall! 

 
nåt sånt
.



Lady Antebellum – Cold As Stone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback