mer vårkänslor:)

Det jag just gjorde kan vara bland det jobbigaste jag gjort, intensiv-gympapass, det är det jag gillar med passen, det blir ju vad man gör det till själv! får se hur bra passet går imorgon när jag ska träna med min syster igen dock ;)


jag fick sluta tidigare och njuta av vårvädret idag, med motiveringen av min chef: "om du lovar att gå hem och fira den nya prinsessan!" så därför har jag unnat mig nyponsoppa nu, kan ju inte svika världens bästa chef! :)

nu hoppas jag att jag inte får en bula till i pannan när jag ska hoppa in i duschen, som jag fick i veckan tack vare stolpskottet som satt upp en krok mitt på väggen!!

ha en trevlig fredag, för det ska jag! ledig :)

Dead by April – What Can I Say - Radio Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback