vårkänslor :)

det känns som att jag glömt nåt som borde göras för att jag inte har nåt att göra. etiken är typ klar. hemtentan är typ klar. pedagogiken är typ klar. dessa ska in i april/maj. ute i god tid? ja. jag satsar på en ledig vår. mest slappande sista terminen sådär. det är ju inte helt fel :)
sen att en c-uppsats och två NKSE prov ska avklaras, det är ju sånt man inte kommer undan.

så istället idag då. solen skiner, jag skulle vilja gå en långpromenad i klass med den igår (hälen säger ifrån). igår var det verkligen VÅR-känslor! massa plusgrader och sol. jag gick över tre timmar :) istället blir det en kort promenad till, dagens andra. för ut måste jag, superpåklädd, för jag håller på och fryser till is här inne.  sen träna ikväll. kanske leta jobb.
det är det där med is i magen som kan ge ett par tusenlappar mer i månaden..

här är min nya kärlek:
http://www.booli.se/bostad/lagenhet/uppsala/lindsbergsgatan+9a/1101323/maklare
saknar bara nån krona till handpenningen (hälften?). screw handpenningen. vi kör topplån. ska prata med min granne, han jobbar ju på bank ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback