Lördagsmys

Jag har hunnit träna ett styrkemedel-pass. gå en powerwalk med malte i röbo. storstädat hela lägenheten. tjuvstartat på ett PM. duschat och ätit.

det har hittills varit en bra dag! jag är på sådär bra humör igen. nästan äckligt bra enligt många tror jag.

imorgon blir det jobb igen. men först ska jag hitta nåt att äta och spendera min lördagkväll på ännu okänt vis!



She says: We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference if we make it or not.
We've got each other and that's a lot for love -
We'll give it a shot.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är glädjen personifierad. Du ser faktiskt även glad ut när du är arg...! Helt seriöst. Jag kan på fullaste allvar bli glad av att tänka på hur du är när du är glad. Vi får ta en fikis snart, är ju i Uppsala varje dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback