När man bestämt sig för att sluta bry sig...

Det värsta är att det inte är sådär lätt. att bara sluta. tänk vad mycket enklare det vore! fast, har man själv ordnat det så här från första början så får man ju helt enkelt själv lösa det! Så är det!



På väg från att hämtat kirurgitentan, (godkänd!!!!!) mötte jag en väldigt lustig person. han frågade om vägen till "plåten" ett gult hus tydligen. ingen aning vad han menade. sen började han prata om modernism, postmodernism och tjejer och shopping. han undrade diverse saker om varför tjejer gillar att shoppa osv. när han pratat klart (när jag skrattat i fem minuter) tackade han mig och: gav mig en kram. ehm, intressant kille, minst sagt!


Just det, fuegon! alltså det var kul, väldigt kul. jag älskar ju att dansa. men det var kanske inte den jobbigaste träningsformen jag varit med om. en av dom bidragande orsakerna var kanske att det var så fullt med folk. men som sagt, kul. och jag kan tänka mig att göra det igen nån gång! idag var jag istället på core. lite svettigare och magen gör sig nog påmind imorgon. som nu. fast nu för att den är hungrig.



When all you got to keep is strong
Move along, move along like I know you do
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback