fredagsnöje!

Hej och välkommen till staden med mest motvind.

Jag var ute och sprang. Tyckte att det var grymt tungt med motvinden och fick pressa mig själv rätt hårt för att fortsätta. Min enda positiva tanke på grund av blåsten var "det blir lättare hemåt". jo hej du! på hemvägen var vinden tusen gånger värre. det där med medvind existerar inte i denna stad. (att jag då dessutom rusat uppför mördarbacken i röbo gjorde ju inte saken enklare).
nu har jag legat på golvet i tio minuter efter stretchningen. duschat 20 minuter. och legat på sängen 20 minuter till. och jag är fortfarande helt slut. och då vill jag tillägga att jag faktiskt är rätt vältränad nu.

nu väntar hemgjord pizza i ugnen. och en helg, helt utan planer. vet ärligt inte när det hände senast!

trevlig helg på er (på måndag kommer våren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback