hej (då?) världen :)

då jag inte tittar på melodifestivalen (okej, i år såg jag ju finalen!) så har jag just upptäckt den här:
Axel Algmark – Kyss mig , anledningen till att jag fastnade för den måste ju vara för att det är väldigt mycket Håkan över den :) härlig hur som helst!

inte nog med att jag har praktik ute på landet där de bara har fass i bokform och journaler på papper och bussen stannar för folk på busshållplatser för att dela ut tidningen och busschauffören redan vinkar till mig och pratar med mig som om vi känt varandra jämt och jag är helt ensam och inte har så många att prata med om dagarna så har jag nu fått lämna in min mobil på reparation. nån konstig rundgång. och så tar den ju bort foton ur galleriet.
ja. så jag är här med HELT avskärmad från övriga världen känns det som!!
läskigt vad man vänjer sig vid saker. kolla mailen på morgonen. gå in på fb på bussen. lyssna på spotify. hela tiden vara kontaktbar. att ha en lånetelefon för fem år sen var inte så hårt jämfört med nu :)

igår blev en myskväll först på storken och sen katalin med klara och robin. kvällen avslutades med en flaska vin (jag har plockat vuxenpoäng med både vin och kaffe i veckan!) med direkt hemgång efter.
inga dumma idéer. cicci förstår det där med att allt känns så bra efter några glas vin. vårt återkommande tema sen i somras :)

ikväll blir det middag med maria och therese och dans på norrlands :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback