sista lediga dagen innan praktiken :(

Från och med imorse är jag ensam i sex veckor. helt ensam. för jag har inte ens en hund hemma. det slog mig redan hur man tar dem för givet. jag öppnade en burk tonfisk och väntade på att höra 4 par tassar komma springandes mot köket, för att det är så det alltid är. -helt tyst.
jag stod och diskade och slog av den där grejen man gör rent diskhon med och väntade mig att malte skulle skälla till för att han tror alltid att det är nån som knackar på dörren. - helt tyst.

tar nog ett tag att vänja sig vid hur tyst det är. och att gå ut och gå eller springa ensam. känns ju jättekonstigt! dessutom har prövningarna börjat. vi storhandlar normalt vid csn, dvs i veckan. så all mat var ju slut. det resulterade i att jag fick "storhandla" på ica heidenstam. dyrt var det! och tungt att få hem! tanken är ju att veckohandla när jag är ensam men hur lätt var det när både skafferi, kyl och frys gapade tomma.

så, hur som helst. du är välkommen att hälsa på precis när du vill, dygnet runt, för jag har aldrig varit helt ensam så här länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback