vardagslyx

Klockan är snart elva och jag glider runt i flanellpyjamas. när man har haft hund i nästan fyra år hör det här till ovanligheterna. inte för att våra hundar vill ut tidigt på morgonen, speciellt inte bambam, tröttgrisen :), men elva är ändå ovanligt! passar på nu när jag kan!

bör tilläggas att jag känner mig hängig och pluggar istället, vilket är anledningen till att jag ens är hemma idag. fick ledigt av min handledare för att hinna lite NKSE-plugg och vila upp mig så jag inte blir sjuk. jag har till och med nästan feber. 37,5. har inte hänt på flera år!

men jag tycker ändå det är vardagslyx. ledig en torsdag och dricka te och mysa. mer såna dagar! dessutom verkar det förutom Montenegro bli en sväng till, ja kanske barcelona, i maj med fina vänner. lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback